Raporty i analizy

  • Raporty mogą zawierać publikacje z danego tygodnia, m-ca i uwzględniać:

    - datę ukazania się, tytuł prasowy, tytuł publikacji, autora
    - wydźwięk publikacji ( pozytywny, negatywny, neutralny )
    - rodzaj publikacji ( pełne teksty, wzmianki, informacje )
    - opis publikacji

  • Analizy mogą uwzględniać:

    - podsumowanie ilościowe przedstawione w formie graficznej lub tekstowej, z podziałem na
    tematy lub wybrane kryteria: rodzaj tytułów prasowych, nazwiska dziennikarzy najczęściej poruszających wybrane zagadnienia, ilość publikacji o danej firmie oraz inne podsumowania ilościowe

    - podsumowanie jakościowo-wizerunkowe z komentarzem, w rozbiciu na tematy lub wybrane
    kryteria pokazujące: wielkość publikacji, częstotliwość występowania informacji o danym zagadnieniu w poszczególnych tytułach oraz jej wydźwięk

    Każdy raport i analiza są przygotowywane wg indywidualnych wymagań klienta.

  •