Monitoring prasy

  • Czytamy ok. 400 tytułów prasowych

  • Monitorujemy materiały tekstowe, reklamy, ogłoszenia ( w tym o przetargach ), zdjęcia, wykresy,
    tabele

  • Przekazujemy wycinki w każdej z form:

    Papierowej:

    - oryginalne wycinki
    - kserokopie
    - zbindowane serwisy zawierające wycinki lub ich kserokopie ułożone wg ustalonych kryteriów

    Elektronicznej:

    - codzienna wysyłka e-mailem zeskanowanych wycinków
    - wycinki nagrane w formie skanów na płytach CD/DVD

  • Powiadamiamy o informacjach ważnych dla klienta

  • Przygotowujemy streszczenia oraz ich tłumaczenia
  •  

    Monitoring RTV

  • Standardowo monitorujemy 15 stacji telewizyjnych i 14 stacji radiowych.
    Na życzenie rozszerzamy monitoring o dodatkowe wybrane stacje

  • Nagrane audycje udostępniamy:

    - na płycie CD / DVD

  • Rodzaje monitoringu:

    - stały monitoring
    - jednorazowe zlecenie nagrania wskazanej audycji
  •  

    Monitoring Internetu

  • Monitorujemy ponad 1000 stron internetowych, w tym wszystkie najważniejsze portale i wortale

    - na życzenie rozszerzamy monitoring o dowolne strony internetowe
    - możemy monitorować wybrane przez klienta grupy dyskusyjne

  • Materiały udostępniamy w formie całego materiału lub linku do strony:


    - na płycie CD / DVD
    - przesyłamy e-mailem
  •  

    Raporty i analizy

  • Raporty mogą zawierać publikacje z danego tygodnia, m-ca i uwzględniać:

    - datę ukazania się, tytuł prasowy, tytuł publikacji, autora
    - wydźwięk publikacji ( pozytywny, negatywny, neutralny )
    - rodzaj publikacji ( pełne teksty, wzmianki, informacje )
    - opis publikacji

  • Analizy mogą uwzględniać:

    - podsumowanie ilościowe przedstawione w formie graficznej lub tekstowej, z podziałem na
    tematy lub wybrane kryteria: rodzaj tytułów prasowych, nazwiska dziennikarzy najczęściej poruszających wybrane zagadnienia, ilość publikacji o danej firmie oraz inne podsumowania ilościowe

    - podsumowanie jakościowo-wizerunkowe z komentarzem, w rozbiciu na tematy lub wybrane
    kryteria pokazujące: wielkość publikacji, częstotliwość występowania informacji o danym zagadnieniu w poszczególnych tytułach oraz jej wydźwięk

    Każdy raport i analiza są przygotowywane wg indywidualnych wymagań klienta.

  •